סוגרים שנה

י"ג אלול ה'תשע''ה

החופש נגמר ואיתו גם השנה של חנה יסכה הקומונרית של סניף רחובות. רגע לפני שהיא עוזבת היא מסכמת את החופש השווה שהיה בסניף:

פתיחת חופש

נסענו לדיונות באשדוד, ניסנו להתגלש על הדיונות אך עם שום דבר לא הצלחנו- בקבוק/קרטון/שקית וכו' אך בכל זאת נהנינו. הייתה פעילות בנושא החופש שהמדריכות הכינו ולבסוף קרטיבים מפנקים, חזרנו לרחובות שם קיבלו החניכות ארוחת ערב.

חפש ת'מדריך

עשינו בקניון בגלל החום שהיה בחוץ, המדריכות השקיעו בתחפושות והחניכות נורא נהנו. לאחר מכן הלכנו ל'עירונוער' שם ראינו  מצגת סיום על שנתיים של עשייה, פעילות וכייף, וקיבלנו קרטיבים.

יום שדה

היינו בגבעת הדקלים, התחלנו במשחק בו הבנות ישבו ב2 מעגלים: חיצוני ופנימי עם פנים אחת לשניה והיה נושא עליו צריך לדבר. לאחר כל נושא מעגל אחד זז הצידה, כך שהזוגות התחלפו. לאחר מכן היה תחנות שהמדריכות ובנות מחב"ב הפעילו והחניכות עברו בין התחנות. לסיום הייתה מלחמת מים לא מתוכננת...יצאנו רטובות אך מרוצות עם שלוקים.

בריכה

הלכנו הצוות לבריכה אצל אחת המדריכות בבית... פשוט לכייף וליהנות... היה ממש כיף... קיבלנו אחלה אירוח! תודה משפחת עדני J

שבוע התנדבות

עשינו ברמלה עם סניף נחלאות, היה ממש טוב. הבית ספר פרגן לנו ועזר, ביקרנו גם בבריכת הקשתות. שכוייח לרכזות נעמה ושירה שארגנו שבוע התנדבות מטוררף!!

סמינריון הדרכה

הסמינריון היה בחרסינה, היו בנות שכבר באמצע הדרכה ובנות שרק נכנסות להדרכה, הבנות נורא נהנו והתגבשו...

יום צביעה

עשינו שבוע אריאל: נפגשנו כל הסניף באמצע שבוע וצבענו את הבטונדות שמעל הסניף בנושאים שקשורים לסניף: סמל, עם ישראל תורת ישראל וארץ ישראל, מוראל של הסניף... ובשבת עשינו תחרות עוגות בנושא אריאל או הנושא את אחי אנוכי מבקש-נושא החופש. השופטות היו 2 בוגרות של הסניף, כל המשתתפות קיבלו סינר עם כיתוב. היו 2 זוכות: משפחת טיטואני בנושא החופש, ומשפחת פוזן בנושא אריאל.

מחנה

המדריכות ממש נהנו במחנה הכנה, במחנה היה ממש כייף, נהנינו עם ישי ריבו, ביום האחרון עשינו כדורי שוקולד כל הסניף וצמידים.

באולינג

היה יום הוקרה למדריכי ופעילי תנועות הנוער בו הייתה שיחה ממש טובה של אמיר אוחנה וחלוקת תעודות מי שהגיע ליום זה קיבל כניסה לבאולינג מתנת ה'עירונוער'.ה יינו כמה מדריכות ועוד חב"בניקיות פעילות.

סוף הדרך

לסוף שנה וסיום שלי, עשיתי סוף הדרך לצוות בירושלים. שיחקנו כל הדרך את משחק המצלמות ועשינו משימות. קיבלו הקלטה ברוסית-כך ידעו איפה התחנה הבאה, החליפו בשוק גפרורים בדברים גדולים יותר, חילקו לנהגים שוקולדים עם פתקים, התפללו בכותל על זיווגם:) אכלו ליד הרכבת הקלה ואז הגענו לרחובות לישב"צ סיכום.

שבת חב"ב

סיימנו את החופש של חב"ב בשבת חב"ב ביישוב בית-אל, ושבת פרידה מהקומונרית.
היה לנו שו"ת עם הרב אבינר, אכלנו, נהנינו ביחד, והחכמנו על מהות אריאל.

חב"ב רחובות שפייייץ!!!

אני סיימתי עכשיו בסניף, פשוט סניף מדהים שרוצה כל הזמן לעשות ולפעול עוד ולתרום לעם ישראל, פשוט בנות מתוקות! ומשפחות חמות. אין עליכן סניף רחובות!! שתמשיכו לגדול ולפרוח ואל תפסיקו את האווירה המשפחתית ואת העשייה המרובה שלכן.

אוהבת מאד, חנה יסכה/חנצ'י/חנצ'ה:)